پارچه شال و روسری ساتن

فروش پارچه ی شال و روسری به صورت خام در سرار ایران

قیمت پارچه خام روسری

فروش پارچه ی شال و روسری به صورت خام در سرار ایران . پارچه ی خام شال و روسری که کالایی واسطه ای برای تولید شال و روسری های گوناگون و انواع مختلفی است در بهترین کارخانه های نساجی بافندگی و ریسندگی .

DSC 0346

پارچه ی خام شال و روسری

روند تولید پارچه ی خام شال و روسری پیچیدگی های خاص خود را دارد که در ادامه در مورد ان مفصل صحبت خواهیم کرد . نکته ی اصلی ویژگی های ضاهری است که پارچه ی خام شال و روسری به رنگ سفید است و هیچ طرح و نقشی روی پارچه های خام شال و روسری وجود ندارد اگر طرحی وجود داشته باشد بر روی بافت پارچه است .

حال اینکه طرح در بافت پارچه یعنی مانند پارچه ی نقطه ای که طرح در بافت پارچه است .

پارچه های خام شال و روسری متنوع هستند هم از نظر طرح و هم از نظر بافت و جنس پارچه که باعث تفاوت ان ها از یک دیگر میشود .

پارچه های خام شال و روسری تولید شده ی شرکت تیارام رنگ سفید استخوانی هستند که رنگی مناسب برای تاثیر پذیری از هر نوع چاپ و رنگی هستند .

IMG 20200224 122854 604

پارچه ی خام شال و روسری فروش به کل ایران یا حتی خاور میانه

شرکت تیارام که کارخانه هایی نساجی در اصفهان و یزد را در اختیار دارد در تلاش است که علاوه بر فروش داخلی فروشی خارجی نیز داشته باشد و صادارات را نیز در برنامه های خود قرار دهد .

با فروشی موفقیت امیز در کنار حفظ قیمت مناسب و جنس مناسب زمینه ای برای فروشی عالی در سطح خاور میانه است که ما در تلاش هستیم که تمام زمینه ها را در این خصوص حفظ نماییم تا فروشی بالا داشته باشیم .

کیفیت پارچه ها ی خام شال و روسری را شرکت تیارام تضمین میکند تا مشتری خریدی راحت و قابل اعتماد داشته باشد و تجربه های لازم را در زمینه ی تولید شال و روسری کسب کند .

IMG 20200208 WA0004

نحوه ی تولید تا مصرف پارچه های خام شال و روسری

اول از همه که نخ هایی که ان ها نیز متفاوت باهم هستند باید خریداری شوند برای تولید پارچه ی خام شال و روسری که با دستگاه های ریسندگی و بافندگی که شرکت تیارام ان ها را در قطب ریسندگی و بافندگی پارچه در مدرن ترین کارخانه های شهر های اصفهان و یزد قرار داده است بافته میشوند .

و مراحل بعدی از قبیل پودبین شدن و یا اب رفت نداشتن پارچه همه موقع خرید خدمت مشتریان عزیز توسط مدیریت فروش گفته میشود و مشتری اول از همه با تمام ویژگی های پارچه توسط مدیریت اشنا میشود و بعد اگر تمایلی به خرید داشت سفارش خود را ثبت میکند .

DSC 0341

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *