پارچه شال و روسری ژاکارد

سفارش پارچه روسری از سرار ایران بدون واسطه

سفارش پارچه روسری

سفارش پارچه روسری از سرار ایران بدون واسطه . تولید در شهر اصفهان و یزد با بهترین کیفیت و جنس و بافت بینظیر توسط شرکت تیارام و تیم تمام حرفه ای و متخصص در زمینه ی بافت پارچه ی خام شال و روسری .

DSC 0344

سفارش گیری در شرکت تیارام به چه صورت انجام میگیرد

در شرکت تیارام دقدقه ی اصلی را راحتی و اسودگی مشتر در خرید قرار داده است که ثبت سفارش در قدم اول باید سایت ها و تمام کانال های شرکت تیارام در فضاهای مجازی را دیدن کرد و اطلاعات کافی را کسب کرد

و با چگونگی کار شرکت تیارام اشنا میشود . در کانال های شرکت تیارام عکس پارچه های خام شال روسری گذاشته شده است . در واقع هر نمونه جدیدی که موجود شود در کانال ها عکس ها گذاشته میشود .

مشتری گاهی نمیتواند از روی عکس پارچه مرغوبیت و یا اینکه ایا این پارچه همان است که مد نظر است یا خیر در این صورت شرکت تیارام باز هم چاره ای اندیشیده است .

کالکشنی از پارچه های خام شال وروسری تهیه میشود و برای مشتریان عزیز ارسال میگردد تا که مشتریان پارچه های خام شال و روسری که تمام پارچه های موجود برای ارسال برای مشتری ارسال شده است را از نزدیک دیدن کرده و ویژگی های هر یک را با هم مقایسه کند .

DSC 0341 1

همه ی پارچه های تولید شده در شرکت تیارام مخصوص شال و روسری هستند یا خیر

در کل شرکت تیارام کارش تولید پارچه های خام شال و روسری است . یعنی پارچه های دیگر برای مثال پارچه برای پرده ای یا پارچه هایی برای تولید لباس در این تولیدی انجام نمیگیرد .

پارچه های خام که رنگ سفید دارند هیچ چاپی روی ان ها انجام نشده است . و تولید کنندگان شال و روسری پس از خریداری چاپ را روی ان ها انجام میدهند .

جنس ها و بافت پارچه ها باهم متفاوت است و برخی از پارچه ها دارای طرح هستند و منظور از طرح در بافت پارچه است و برخی نیز ساده هستند .

مشتری طبق سلیقه و نوع کار خود پارچه ی خام شال و روسری را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام میگیرد . هر فصل از سال نوع خاص خود از پارچه های خام شال و روسری را دارد .

پس با خیال راحت خریدی اسان را از شرکت تیارام تجربه کنید تا تولید خود را به خروجی بهتری برسانید و نوع کار خود را در انواع مختلف پارچه ی خام شال و روسری برای تئلید شال و روسری گسترش دهید .

IMG 20200224 122927 586

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *